Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystentka Zarządu

Warszawa

, Smart-HR
zakończona
Opublikowane 2017-09-29 20:09:40

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystentka Zarządu
Warszawa

Opis stanowiska

Prowadzenie recepcji i biura oraz spraw administracyjno-biurowych,
Organizowanie i rozliczanie spotkań biznesowych oraz podróży służbowych,
Asystowanie i wsparcie Zarządu w bieżących działaniach,
Przygotowanie raportów, pism, prezentacji dla potrzeb Zarządu,
Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu oraz obsługa korespondencji.

Wymagania

Wykształcenia wyższego,
Minimum 3 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (Asystentki Zarządu lub Asystentki Biura),
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
Bardzo dobrej praktycznej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
Samodzielności, komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
Bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i zaangażowania,
Czynnego prawa jazdy kat. B

Oferujemy

Pracę w prestiżowej dużej firmie działającej w branży finansowej,
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo z możliwością długofalowej współpracy,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Przyjazną atmosferę pracy i ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
Realne możliwości rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.