Praca na stanowisku Asystentka Zarządu
Warszawa
, Smart-HRzakończona
Opublikowane 2017-09-29 20:09:40
Opublikowane 2017-09-29 20:09:40
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Asystentka Zarządu
Warszawa
Opis stanowiska
Prowadzenie recepcji i biura oraz spraw administracyjno-biurowych,Organizowanie i rozliczanie spotkań biznesowych oraz podróży służbowych,
Asystowanie i wsparcie Zarządu w bieżących działaniach,
Przygotowanie raportów, pism, prezentacji dla potrzeb Zarządu,
Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu oraz obsługa korespondencji.
Wymagania
Wykształcenia wyższego,Minimum 3 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (Asystentki Zarządu lub Asystentki Biura),
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
Bardzo dobrej praktycznej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
Samodzielności, komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
Bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i zaangażowania,
Czynnego prawa jazdy kat. B
Oferujemy
Pracę w prestiżowej dużej firmie działającej w branży finansowej,Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo z możliwością długofalowej współpracy,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Przyjazną atmosferę pracy i ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
Realne możliwości rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.