Praca na stanowisku Asystentka Dyrektora
Tychy
, Talent Partnerszakończona
Opublikowane 2017-11-16 19:12:03
Opublikowane 2017-11-16 19:12:03
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Asystentka Dyrektora
Tychy
Opis stanowiska
• zarządzanie i nadzór nad dokumentacją elektroniczną,• organizacja podróży służbowych, prowadzenie rejestru, nadzór nad kosztami podróży (system SAP),
• zarządzanie czasem przełożonego, nadzór nad jego kalendarzem oraz pocztą mailową,
• organizacja spotkań oraz delegacji przełożonego,
• prowadzenie rejestru wizytacji gości,
• zarządzanie i nadzór nad zamówieniami artykułów biurowych, kontrola kosztów,
• sporządzanie pism i notatek, przygotowywanie dokumentów,
• obsługa urządzeń biurowych, obsługa MS Office (w tym Outlook),
• przygotowywanie i tłumaczenie materiałów,
• komunikacja między działami firmy.
Wymagania
• wykształcenie średnie lub wyższe,• min. 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
• biegła znajomość języka angielskiego,
• doświadczenie w organizowaniu podróży służbowych przełożonego i innych pracowników zakładu,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Power Point,
• wysokie umiejętności interpersonalne,
• samodzielność,
• odpowiedzialność,
• zaangażowanie.
Oferujemy
• ciekawą pracę w dużej, renomowanej firmie,• atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy,
• przyjazną atmosferę.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.