Praca na stanowisku LIDER PIERWSZEJ LINII WSPARCIA IT
Modła Królewska
, KRAMPzakończona
Opublikowane 2017-12-01 13:48:39
Opublikowane 2017-12-01 13:48:39
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
LIDER PIERWSZEJ LINII WSPARCIA IT
Modła Królewska
Opis stanowiska
Czym będziesz się zajmować?Lider pierwszej linii wsparcia odpowiedzialny jest za efektywne i wydajne codzienne operacje biznesowe w celu zagwarantowania, że lokalny zespół pierwszej linii wsparcia zapewnia najlepsze wsparcie IT. Lider pierwszej linii wsparcia odpowiada za wysoką jakość zadowolenia użytkowników.
Główne zadania:
1. Zapewnienie wdrożenia planów działań operacyjnych w codziennych procesach.
Koordynowanie i wspieranie codziennych procesów supportu IT oraz zapewnienie możliwości zarządzania nakładem pracy
Opracowywanie wydajnego i skutecznego planowania zasobów siły roboczej
2. Zespół i rozwój
Przeprowadzanie spotkań ewaluacyjnych, przeglądów wydajności oraz spotkań szkoleniowych ze wszystkimi pracownikami w zespole
Wsparcie, monitorowanie i nadzorowanie pracy zespołu
Identyfikacja talentów oraz konsekwentne wspieranie rozwoju zespołu
3. Czynności dotyczące wsparcia IT
Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników.
Inicjowanie i wprowadzanie zmian
Współpraca z dostawcami sprzętu.
Zapewnienie komunikacji z użytkownikami końcowymi.
Wymagania
Wykształcenie średnie zawodowe w dziedzinie IT lub administracji.Co najmniej trzy lata odpowiedniego doświadczenia zawodowego
Wiedza w zakresie działaniu sprzętu i oprogramowania
Znajomość procesów ITIL
Znajomość technologii IT i trendów na rynku IT
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
Oferujemy
Nieograniczone możliwości rozwoju.Międzynarodowe środowisko pracy.
Rodzinną atmosferę pracy.
Współpracę z ludźmi pełnymi pasji.
Profesjonalne szkolenia.
Korzystanie z nowoczesnych narzędzi pracy.
Karierę bez ograniczeń!
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.