Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Modła Królewska
    (62-571)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku LIDER PIERWSZEJ LINII WSPARCIA IT

Modła Królewska

, KRAMP
zakończona
Opublikowane 2017-12-01 13:48:39

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

LIDER PIERWSZEJ LINII WSPARCIA IT
Modła Królewska

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?
​Lider pierwszej linii wsparcia odpowiedzialny jest za efektywne i wydajne codzienne operacje biznesowe w celu zagwarantowania, że lokalny zespół pierwszej linii wsparcia zapewnia najlepsze wsparcie IT. Lider pierwszej linii wsparcia odpowiada za wysoką jakość zadowolenia użytkowników.
Główne zadania:
1. Zapewnienie wdrożenia planów działań operacyjnych w codziennych procesach.
Koordynowanie i wspieranie codziennych procesów supportu IT oraz zapewnienie możliwości zarządzania nakładem pracy
Opracowywanie wydajnego i skutecznego planowania zasobów siły roboczej
2. Zespół i rozwój
Przeprowadzanie spotkań ewaluacyjnych, przeglądów wydajności oraz spotkań szkoleniowych ze wszystkimi pracownikami w zespole
Wsparcie, monitorowanie i nadzorowanie pracy zespołu
Identyfikacja talentów oraz konsekwentne wspieranie rozwoju zespołu
3. Czynności dotyczące wsparcia IT
Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników.
Inicjowanie i wprowadzanie zmian
Współpraca z dostawcami sprzętu.
Zapewnienie komunikacji z użytkownikami końcowymi.

Wymagania

Wykształcenie średnie zawodowe w dziedzinie IT lub administracji.
Co najmniej trzy lata odpowiedniego doświadczenia zawodowego
Wiedza w zakresie działaniu sprzętu i oprogramowania
Znajomość procesów ITIL
Znajomość technologii IT i trendów na rynku IT
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)

Oferujemy

Nieograniczone możliwości rozwoju.
Międzynarodowe środowisko pracy.
Rodzinną atmosferę pracy.
Współpracę z ludźmi pełnymi pasji.
Profesjonalne szkolenia.
Korzystanie z nowoczesnych narzędzi pracy.
Karierę bez ograniczeń!
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.