Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Bełchatów
    (97-400)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Manager ds. hr

Bełchatów

, Agencja Pracy Select
zakończona
Opublikowane 2018-01-02 12:24:36

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Manager ds. hr
Bełchatów

Opis stanowiska

- Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji pracowniczej i akt osobowych.
- Nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Koordynowanie działań mających na celu zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej i warunków pracy przez współdziałanie ze służbą zdrowia oraz BHP, nadzór nad spełnieniem wymagań koniecznych do dopuszczenia do pracy nowo zatrudnionego pracownika w tym nad pracą komórki BHP w zakresie dotyczącym wstępnych i okresowych szkoleń BHP.
- Planowanie, przeprowadzanie i nadzorowanie procesów rekrutacji oraz szkoleń.
- Przygotowanie danych i dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych.
- Nadzór nad opracowaniem kart wymogów kwalifikacyjnych oraz rekrutacją i przyjmowaniem nowych pracowników.
- Kontrola wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych oraz ważności orzeczeń o stopniu niepełnosprawności.
- Bezpośrednia współpraca z kadrą kierowniczą i zarządem w zakresie tworzenia i realizacji strategii polityki personalnej.
- Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji ZUS dla wszystkich pracowników oraz prowadzenie rozliczeń z ZUS.
- Prowadzenie i aktualizacja wykazu przepisów prawnych związanych z podległym obszarem.
- Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości GUS oraz prowadzenie dokumentacji oraz prowadzenie rozliczeń z PFRON.
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego, nieujętych w powyższym zakresie obowiązków, a wynikających ze specyfiki pracy w danej komórce organizacyjnej.

Wymagania

- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR - doświadczenia we współpracy z zarządem i kierownikami działów.
- Doświadczenie zawodowe w obszarach: rekrutacji, oceny pracowników, polityki wynagrodzeń, szkoleń i rozwoju pracowników, oraz kadr i płac.
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz zasad naliczania wynagrodzeń.
- Doświadczenie w tworzeniu regulaminów i procedur.
- Umiejętność prowadzenia wielu projektów równolegle i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Silnie rozwinięte zdolności organizacyjne oraz wielozadaniowość.
- Wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji.
- Umiejętność budowania relacji biznesowych, skutecznej argumentacji i nastawienie na osiąganie celów.

Oferujemy

- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat.
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.