Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse/ekonomia

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Manager klienta ds. produktów inwestycyjnych

Kraków

, Attentia S.A.
zakończona
Opublikowane 2015-05-25 22:06:51

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Manager klienta ds. produktów inwestycyjnych
Kraków

Opis stanowiska

Attentia S.A. jest firmą z ugruntowaną pozycją na rynku i dużym doświadczeniem przy pozyskiwaniu kapitału z rynku. Jesteśmy częścią większego holdingu firm świadczących usługi finansowe.

Kogo szukamy?

W związku z realizacją nowego projektu poszukujemy osób, które mają doświadczenie w sprzedaży, nie boją się ambitnych wyzwań, lubią kontakty z ludźmi oraz stawiają na osobisty rozwój i osiąganie wyznaczonych celów.

Do Twoich zadań należeć będzie:

- prowadzenie aktywnej sprzedaży produktu firmy;
- realizacja indywidualnych celów sprzedażowych;
- pozyskiwanie i współpraca z klientami, budowanie z nimi trwałych relacji;
- profesjonalna obsługa posprzedażowa klientów;
- raportowanie wyników do przełożonych.

Wymagania

Czego oczekujemy?

- ogólnej znajomości produktów finansowych oraz funkcjonowania rynku finansowego i kapitałowego;
- doświadczenia w sprzedaży produktów bankowych lub ubezpieczeniowych, które jest poparte sukcesami;
- skuteczności w działaniu i chęci do pracy;
- umiejętności samodzielnej pracy z celami sprzedażowymi i portfelem klientów;
- samodzielności i inicjatywy w działaniu, odporności na stres;
- kreatywności i zorientowania na cel.

Oferujemy

- współpracę w oparciu o umowę o pracę lub umowę agencyjną;
- atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + prowizja);
- dodatkowy półroczny/roczny bonus finansowy;
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowego doświadczenia, podniesienia własnych kwalifikacji zawodowych;
- szkolenia, przygotowanie do egzaminu Autoryzowanego Doradcy w ASO;
- wsparcie ze strony opiekuna, przełożonych;
- niezbędne narzędzia do pracy (telefon, tablet, laptop), które ułatwią wykonywanie obowiązków;
- pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną.

Jeżeli poszukujesz ciekawej i pełnej wyzwań pracy oraz spełniasz powyższe wymagania prześlij nam swoje CV przez portal.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.