Praca na stanowisku Specjalista ds. wsparcia klienta
Wrocław
, Exchange Technologies Sp. z o.o., s.k.zakończona
Opublikowane 2018-01-17 11:38:16
Opublikowane 2018-01-17 11:38:16
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. wsparcia klienta
Wrocław
Opis stanowiska
Kontakt z użytkownikami platformy przez e-mail/czatUdział w procesie weryfikacji tożsamości użytkowników w celu zapobiegania potencjalnym próbom oszustwa
Codzienne wspieranie rozwoju platformy oraz zespołu Supportu zgodnie z bieżącymi potrzebami
Wymagania
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieUmiejętność klarownego wyrażania myśli oraz komunikowania się z ludźmi z różnych środowisk i szczebli zarządzania
Nastawienie na pomoc innym i zrozumienie cudzych potrzeb
Proaktywność
Szczerość
Pozytywne nastawienie i entuzjazm w działaniu
Nastawienie na szukanie rozwiązań (a nie problemów)
Umiejętność pracy bez nadzoru
Zespół Supportu będzie pracował 24/7 (2 zmiany) więc opcjonalna chęć pracy na zmiany nocne będzie na plus
Mile widziane:
Znajomość jednego z następujących języków: koreański/japoński/chiński/hiszpański/niemiecki
Wcześniejsze doświadczenie w dziale wsparcia klienta / komunikacji biznesowej
Podstawy IT: Google docs (Word/Excel), szybkie pisanie na klawiaturze
Znajomość rynku kryptowalut / giełd
Oferujemy
Udział w atrakcyjnym i ambitnym projekcie o światowym zasięguMożliwość poznania pracy giełdy kryptowalut od środka
Świetne biuro bez wielkich open space’ów, zaraz przy Rynku
Pracę w młodym, zgranym i pozytywnym zespole
Atrakcyjne wynagrodzenie
Dodatkowe benefity w postaci opieki medycznej i karty multisport
Słodycze, owoce, kawa i herbata na koszt firmy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.