Praca na stanowisku Asystent ds. Obsługi Klienta ze Znajomością Języka Hiszpańskiego
Warszawa
, DSVzakończona
Opublikowane 2018-01-17 11:58:32
Opublikowane 2018-01-17 11:58:32
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Asystent ds. Obsługi Klienta ze Znajomością Języka Hiszpańskiego
Warszawa
Opis stanowiska
Przyjmowanie, rejestracja oraz obsługa mailowych i telefonicznych zapytań dotyczących przede wszystkim rozrachunków z Dostawcami.Analiza i ewidencja zestawień/rozliczeń od Dostawców.
Pozyskiwanie oraz przekazywanie kopii faktur Klientom.
Współpraca z działami finansowymi w Polsce oraz w innych krajach Europejskich w ramach Shared Service Centre.
Wymagania
bardzo dobrze znasz język angielski,bardzo dobrze znasz język hiszpański.
posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w Dziale Finansowym/Obsługi Klienta,
znasz pakiet MS Office,
umiejętność pracy w zespole, dokładność, poczucie odpowiedzialności i umiejętność nadawania priorytetów – to Twoje cechy.
Oferujemy
Umowa o pracę bez okresu próbnego.Benefity m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenia, dodatki okolicznościowe.
Bezpłatne lekcje Business English i realne możliwości wykorzystywania tego języka
w codziennej pracy.
Możliwość rozwoju w wybranym kierunku dzięki m.in. ścieżkom rozwoju, szkoleniom, projektom cross-funkcyjnym, awansom i promocjom międzydziałowym.
Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska.
Przyjazne warunki pracy, work-life-balance.
Wysoka kultura organizacyjna (akcje charytatywne, konkursy, spotkania i eventy integracyjne, sekcje sportowe).
Nowoczesne biuro na Mokotowie (ok. 15 minut od stacji Metro Wilanowska), a w nim m.in. ergonomiczne miejsca pracy, owocowe dni i szeroki wybór napojów.
Pakiet powitalny (niespodzianka).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.