Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku SAMODZIELNY REFERENT/SPECJALISTA W BIURZE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

Katowice

, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
zakończona
Opublikowane 2018-01-18 14:58:45

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

SAMODZIELNY REFERENT/SPECJALISTA W BIURZE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Katowice

Opis stanowiska

• Redagowanie głównych sekcji serwisu WWW Uniwersytetu, w tym aktualności, z uwzględnieniem możliwości samodzielnego zarządzania treścią przez jednostki organizacyjne,
• Wsparcie informacyjne, komunikacyjne i organizacyjne wydarzeń na Uczelni w tym: rektorskich konferencji naukowych, wydarzeń studenckich,
• Administrowanie kalendarzem wydarzeń w serwisie internetowym Uniwersytetu,
• Współpraca z Rzecznikiem Prasowym w zakresie monitoringu mediów,
• Przygotowywanie i gromadzenie przeglądów mediów z wykorzystaniem zewnętrznego monitoringu mediów,
• Administrowanie kontami Uniwersytetu w serwisach społecznościowych,
• Monitoring mediów społecznościowych,
• Prowadzenie serwisu fotograficznego Uniwersytetu oraz galerii zdjęć w serwisie WWW Uniwersytetu,
• Wsparcie działań rekrutacyjnych,
• Prowadzenie działań w zakresie marketingu internetowego (reklamy natywnej i kontekstowej)
• Przygotowywanie grafik na potrzeby mediów społecznościowych i strony internetowej.

Wymagania

Niezbędne wymagania:

• wykształcenie wyższe (PR/dziennikarstwo i komunikacja społeczna,
• znajomość specyfiki funkcjonowania Uczelni (mile widziany student albo absolwent),
• doświadczenie w pracy w organizacji publicznej,
• doświadczenie w organizowaniu wydarzeń na Uniwersytecie, współpraca z organizacjami studenckimi,
• lekkie pióro,
• znajomość trendów w mediach społecznościowych,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (w mowie i piśmie),
• Doskonała znajomość pakietu Microsoft Office,
• wysoka kultura osobista.

Wymagania dodatkowe:

• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w środowisku akademickim,
• znajomość struktury organizacyjnej Uczelni,
• mile widziana umiejętność redagowania treści w systemie CMS TYPO3.

Oferujemy

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika (planowany czas zastępstwa do marca 2019 r.) oraz możliwość rozwoju zawodowego.
Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30.
Planowane zatrudnienie: od dnia 15 lutego 2018 r.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.