Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Key Account Manager

Poznań

, Tigura Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2018-01-18 15:04:08

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Key Account Manager
Poznań

Opis stanowiska

budowanie trwałych relacji handlowych i rozwój sprzedaży do istniejących klientów;
rozszerzanie portfolio klientów;
realizacja planów sprzedażowych;
koordynacja procesu obsługi klienta poprzez bieżący kontakt z klientem;
budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientem;
prowadzenie prezentacji sprzedażowych;
współpraca z działami technicznymi w zakresie wprowadzania nowych rozwiązań IT.

Wymagania

doświadczenie w sprzedaży B2B w branży IT – minimum 2 lata;
wykształcenie wyższe;
umiejętność nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z klientami;
doświadczenie w przygotowywaniu i prezentowaniu ofert dla klientów;
umiejętności negocjacyjne;
komunikatywna znajomość języka angielskiego;
prawo jazdy kat. B
gotowość do podejmowania podróży służbowych;
orientacja na cel;
zaangażowanie i odpowiedzialność.

Oferujemy

atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności;
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
przyjazną atmosferę;
wysokiej klasy sprzęt;
możliwość rozwoju zawodowego i awansu;
udział w interesujących i rozwijających projektach;
kontakt z najnowocześniejszymi technologiami.