Praca na stanowisku Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa
, PKIG Sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2018-01-23 15:10:35
Opublikowane 2018-01-23 15:10:35
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa
Opis stanowiska
zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiegu dokumentów w firmie; w tym: prowadzenie rejestru różnego rodzaju umów, faktur, weryfikowanie ich poprawności, segregowanie oraz archiwizacja;kontrola nad terminowością realizowanych płatności (faktury, raty, wynagrodzenia, zaliczki, przedpłaty itp.);
rozliczanie czasu pracy pracowników;
rozliczanie kosztów usług kurierskich oraz materiałów zużywalnych; wykonywanie zamówień;
wystawianie faktur;
przygotowywanie prostych zestawień i przekazywanie dokumentacji do działu księgowego;
bierząca obsługa biura;
redagowanie pism do kontrahentów, urzędów i innych instytucji zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem;
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
Wymagania stawiane kandydatomdobra znajomość pakietu MS Office, w tym szczególnie programu Excel;
umiejętność obsługi urządzeń biurowych (m.in. kopiarka, skaner), internetu oraz poczty e-mail;
dobra organizacja pracy (wielozadaniowość);
dokładność, skrupulatność oraz samodzielność;
czynne prawo jazdy kat. B;
pozytywne nastawienie;
mile widziane znajomość zagadnień z zakresu kadr i płac
Oferujemy
Pracę w młodym i prężnie rozwijającym się zespole.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.