Praca na stanowisku Kierownik ds. Relacji z Klientem
Wrocław
, e-cobzakończona
Opublikowane 2018-02-02 21:21:23
Opublikowane 2018-02-02 21:21:23
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Kierownik ds. Relacji z Klientem
Wrocław
Opis stanowiska
- odpowiedzialności za procesy, narzędzia i działania rozwijające relacje z Klientem w obszarze promocji sprzedaży i marketingu bezpośredniego- rekomendowaniu działań zwiększających skuteczność direct marketingu
- realizacji kampanii spersonalizowanych w serwisie internetowym
- rozwoju współpracy z partnerami zewnętrznymi w obszarze marketingu bezpośredniego
- zarządzaniu zespołem i talentami członków zespołu
- delegowaniu zadań i umiejętności rozliczania z powierzonych zadań
- raportowaniu do Dyrektora Pionu
Wymagania
- min. 5-letnie doświadczenie w pracy w marketingu bezpośrednim, sprzedaży B2B- doświadczenie w kierowaniu małym zespołem specjalistów
- dobrą znajomość języka angielskiego
- nie boisz się pracy pod presją czasu
Oferujemy
- narzędzia pracy- pakiet benefitów
- szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
- przyjazną atmosferę pracy w zespole ciekawych ludzi
- możliwość rozwoju i sprawdzenia się przy realizacji ambitnych i wymagających zadań w firmie o wysokich standardach
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.