Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Zielona Góra
    (65-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Inżynier Help Desk

Zielona Góra

, Tigura Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2018-02-14 16:53:59

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Inżynier Help Desk
Zielona Góra

Opis stanowiska

• Przyjmowanie zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych;
• Nadzorowanie systemów wewnętrznych;
• Zapewnienie wsparcia technicznego dla Klientów w ramach realizowanych projektów
• Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.

Wymagania

• Doświadczenie w administracji serwerami Windows;
• Język angielski na poziomie komunikatywnym;
• Znajomość zagadnień sieciowych;
• Doświadczenie w budowaniu sieci komputerowych od zera;
• Komunikatywność oraz dobra organizacja pracy;
• Umiejętność samodzielnego, kreatywnego rozwiązywania problemów.
MILE WIDZIANE:
• Znajomość serwerów Linux;
• Doświadczenie w pracy zdalnej;

Oferujemy

• Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B;
• Wynagrodzenie: 3000 – 6000 netto (do negocjacji);
• Pracę zdalną, w godzinach: 14:00/16:00 - 22:00/00:00 polskiego czasu;
• Pracę w międzynarodowym środowisku;
• Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy;
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.