Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inżynieria / Technika / Jakość

Lokalizacje

  • Legnica
    (59-200)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Inżynier Jakości Klienta

Legnica

, EXPERUM Human Resources
zakończona
Opublikowane 2018-03-20 11:44:59

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Inżynier Jakości Klienta
Legnica

Opis stanowiska

• codzienna współpraca z klientami, zarządzanie procesem reklamacji oraz nadzór nad procesem analizy problemów,
• raportowanie wyników analiz rozwiązywania problemów i postępów działań zespołu,
• współpraca z innymi działami w zakresie poprawy jakości.

Wymagania

• wykształcenie wyższe techniczne,
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży,
• znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2,
• praktyczna znajomość specyfikacji technicznej ISO/TS 16949,
• znajomość narzędzi jakościowych oraz raportu 8D,
• motywacja do pracy, umiejętność poszukiwania alternatywnych rozwiązań, otwartość na zmiany.

Oferujemy

• perspektywy rozwoju poprzez udział w nowych projektach i inwestycjach,
• szkolenia wdrażające oraz doskonalące kompetencje, dofinansowanie do nauki języków obcych,
• prywatną opiekę medyczną (dla pracownika i jego rodziny), możliwość ubezpieczenia grupowego, ZFŚS (w tym dofinansowanie posiłków).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.