Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Hotelarstwo / Turystyka

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca Klienta

Warszawa

, Biuro partnerskie Wakacji.pl - Stacja Podróże sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2018-04-03 16:19:10

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca Klienta
Warszawa

Opis stanowiska

Salon firmowy Wakacje.pl w Galerii Renova w Warszawie ogłasza rekrutację na stanowisko Doradcy Klienta.

Wymagania

Szukamy osoby:
*dla której podróże są życiową pasją
*która świetnie czuje się w kontakcie bezpośrednim z Klientami, a także potrafi budować trwałe relacje z nimi
*która lubi działać w zespole
*która jest dyspozycyjna, praca w systemie zmianowym
*która lubi i może pozwolić sobie na obowiązkowe wyjazdy służbowe w celu wizytowania hoteli i podnoszenia swojego poziomu kwalifikacji
*która posiada wiedzę z zakresu geografii turystycznej, szczególnie basenu Morza Śródziemnego
*która może opowiedzieć nam o swoich podróżach zagranicznych
*która potrafi sprawnie obsługiwać merlinx, Bluevendo oraz systemy sprzedażowe wiodących Touroperatorów

Oferujemy

Warto z nami podjąć współpracę ponieważ:
*od razu zapewniamy umowę o pracę
*od początku współpracy podlegasz przejrzystemu systemowi premiowemu
*przeprowadzimy dla Ciebie indywidualne szkolenie, żeby maksymalnie podnieść Twoje kwalifikacje
*pracujemy pod szyldem najlepszego multiagenta, ale nie odczujesz u nas klimatu wielkiej korporacji pracując w kameralnej atmosferze
*u nas nie grozi Ci nuda w oczekiwaniu na Klienta ze względu na bardzo duży ruch
*obowiązkowo wysyłamy naszych pracowników na minimum dwa study toury rocznie
*możesz zaoferować swojemu Klientowi szeroką gamę produktów jaką mamy w swoim pakiecie, nie tracisz Klienta z powodu braku odpowiedniej oferty
*możesz korzystać z szeregu zniżek i programów lojalnościowych na prywatne wyjazdy
*masz możliwość uczestniczenia w szeregu szkoleń dodatkowych u Touroperatorów organizowanych dla sieci na bieżąco w miarę potrzeb
*możesz skorzystać z dodatkowych pakietów medycznych oraz karty sportowej
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.