Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Gliwice
    (44-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku SEM Specialist

Gliwice

, Landingi
zakończona
Opublikowane 2018-04-12 08:47:11

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

SEM Specialist
Gliwice

Opis stanowiska

Będziesz...

tworzyć kampanie PPC - głównie za pomocą AdWords i Facebook Ads na wewnętrzne potrzeby zespołu
dywersyfikować źródła ruchu testując ich skuteczność
wnikliwie analizować statystyki za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics i Mixpanel wraz z raportowaniem KPI
testować nowe formy reklamowe pod kątem optymalizacji kosztu pozyskania użytkowników

Wymagania

Jeżeli...

masz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku wliczając w to kierunkowe staże/praktyki, poparte aktywnymi certyfikatami Google,
biegle korzystasz z Internetu i narzędzi niezbędnych na tym stanowisku (Googe Analytics, AdWords, TagManager, Webmastertools, Facebook Ads, DoubleClik itp.),
masz rozeznanie w zakresie możliwości i form kampanii PPC oraz łączenia zakupu ruchu z innymi działaniami marketingowymi (np. mailingami),
potrafisz analizować dane oraz masz świadomość liczb istotnych dla działań marketingowych,
nie jest Ci obce RTB oraz remarketing z użyciem AdRoll lub PerfectAudiene,
nie paraliżuje Cię rozmowa i korespondencja po angielsku (poziom min. C1).

Oferujemy

Otrzymasz...

wynagrodzenie startowe w przedziale 3.700 - 5.000zł netto dla kontraktu B2B lub 3.000 - 4.200 brutto na Umowę o Pracę (uzależnione od doświadczenia)
100% zwrotu kosztów dojazdu do pracy,
ubezpieczenie grupowe,
zajęcia z angielskiego z native speakerem
(40min/tydzień w czasie dnia pracy),
możliwość pracy z narzędziami: HubSpot, Mailchimp, Intercom, Mixpanel, Facebook Ads, WordPress, Landingi, Google Analytics i AdWords,
elastyczny czas pracy: 7-15, 8-16 lub 9-17,
niezbędne narzędzia pracy, w tym: Apple MacBook Air 13" + Monitor,
rozwój zawodowy - wyjazdy na konferencje i szkolenia,
własny budżet szkoleniowy (m.in. książki, kursy on-line, audiobooki)
możliwość zdobywania doświadczenia w branży, przed którą jest ogromna przyszłość i rozwój
pracę w firmie, która rozwija innowacyjną technologię i pracuje z klientami z całego świata.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.