Praca na stanowisku Customer Support Specialist
Gliwice
, Landingizakończona
Opublikowane 2018-04-12 08:48:26
Opublikowane 2018-04-12 08:48:26
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Customer Support Specialist
Gliwice
Opis stanowiska
Będziesz...proaktywnie komunikować się z klientami w celu utrzymania ich zaangażowania oraz wyników konta, (ograniczenie churn'u),
prowadzić onboarding nowych klientów w celu efektywnego wprowadzenia ich do aplikacji, (wzrost trial-to-paid),
pomagać klientom z całego Świata w praktycznym korzystaniu z naszej aplikacji mailowo (70%) oraz telefonicznie lub via Skype / Hangouts (30%),
tworzyć instrukcje tekstowe oraz wideo dla najpopularniejszych problemów zgłaszanych przez użytkowników,
delegować i opisywać problemy użytkowników, których rozwiązanie wymaga pracy developerskiej.
Praca związana z utrzymaniem klientów
Onboarding i support nowych klientów
Przygotowywanie dokumentacja problemów w aplikacji
Wymagania
Jeżeli...czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz rozwiązywać problemy innych ludzi, jesteś osobą entuzjastyczną, pogodnie nastawianą do świata, z energią do pracy, cierpliwą,
nie paraliżuje Cię rozmowa po angielsku,
biegle posługujesz się komputerem oraz korzystasz z różnego rodzaju aplikacji webowych (np. Jira, CRM, G Suite, Slack, Trello),
posiadasz udokumentowaną wiedzę z zakresu marketingu internetowego, dobrze rozumiesz mechanizmy reklamowe i sposoby generowania leadów,
masz doświadczenie w zakresie wsparcia klienta w produktach technicznych, webowych lub podobnych.
Oferujemy
wynagrodzenie 3.400 - 5.000zł netto dla kontraktu B2Blub 2.800 - 4.200zł brutto dla UoP (uzależnione od doświadczenia),
samodzielne stanowisko z możliwością wdrażania i testowania własnych pomysłów,
100% zwrotu kosztów dojazdu do pracy,
ubezpieczenie grupowe,
zajęcia z angielskiego z native speakerem (40min/tydzień w czasie dnia pracy),
elastyczny czas pracy: 7-15, 8-16 lub 9-17,
niezbędne narzędzia pracy, w tym: Apple MacBook Air 13" + Monitor,
rozwój zawodowy - wyjazdy na konferencje i szkolenia,
własny budżet szkoleniowy (m.in. książki, kursy on-line, audiobooki)
możliwość zdobywania doświadczenia w branży, przed którą jest ogromna przyszłość i rozwój,
pracę w młodej firmie, która rozwija innowacyjną technologię i pracuje z klientami z całego świata.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.