Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Gliwice
    (44-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Customer Support Specialist

Gliwice

, Landingi
zakończona
Opublikowane 2018-04-12 08:48:26

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Customer Support Specialist
Gliwice

Opis stanowiska

Będziesz...

proaktywnie komunikować się z klientami w celu utrzymania ich zaangażowania oraz wyników konta, (ograniczenie churn'u),
prowadzić onboarding nowych klientów w celu efektywnego wprowadzenia ich do aplikacji, (wzrost trial-to-paid),
pomagać klientom z całego Świata w praktycznym korzystaniu z naszej aplikacji mailowo (70%) oraz telefonicznie lub via Skype / Hangouts (30%),
tworzyć instrukcje tekstowe oraz wideo dla najpopularniejszych problemów zgłaszanych przez użytkowników,
delegować i opisywać problemy użytkowników, których rozwiązanie wymaga pracy developerskiej.

Praca związana z utrzymaniem klientów

Onboarding i support nowych klientów

Przygotowywanie dokumentacja problemów w aplikacji

Wymagania

Jeżeli...

czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz rozwiązywać problemy innych ludzi, jesteś osobą entuzjastyczną, pogodnie nastawianą do świata, z energią do pracy, cierpliwą,
nie paraliżuje Cię rozmowa po angielsku,
biegle posługujesz się komputerem oraz korzystasz z różnego rodzaju aplikacji webowych (np. Jira, CRM, G Suite, Slack, Trello),
posiadasz udokumentowaną wiedzę z zakresu marketingu internetowego, dobrze rozumiesz mechanizmy reklamowe i sposoby generowania leadów,
masz doświadczenie w zakresie wsparcia klienta w produktach technicznych, webowych lub podobnych.

Oferujemy

wynagrodzenie 3.400 - 5.000zł netto dla kontraktu B2B
lub 2.800 - 4.200zł brutto dla UoP (uzależnione od doświadczenia),
samodzielne stanowisko z możliwością wdrażania i testowania własnych pomysłów,
100% zwrotu kosztów dojazdu do pracy,
ubezpieczenie grupowe,
zajęcia z angielskiego z native speakerem (40min/tydzień w czasie dnia pracy),
elastyczny czas pracy: 7-15, 8-16 lub 9-17,
niezbędne narzędzia pracy, w tym: Apple MacBook Air 13" + Monitor,
rozwój zawodowy - wyjazdy na konferencje i szkolenia,
własny budżet szkoleniowy (m.in. książki, kursy on-line, audiobooki)
możliwość zdobywania doświadczenia w branży, przed którą jest ogromna przyszłość i rozwój,
pracę w młodej firmie, która rozwija innowacyjną technologię i pracuje z klientami z całego świata.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.