Praca na stanowisku Inżynier Help Desk - Praca zdalna
Warszawa
, Tigura Sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2018-04-24 08:25:21
Opublikowane 2018-04-24 08:25:21
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Inżynier Help Desk - Praca zdalna
Warszawa
Opis stanowiska
• Przyjmowanie zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych;• Nadzorowanie systemów wewnętrznych;
• Zapewnienie wsparcia technicznego dla Klientów w ramach realizowanych projektów
• Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Wymagania
• Doświadczenie w administracji serwerami Windows;• Język angielski na poziomie komunikatywnym;
• Znajomość zagadnień sieciowych;
• Doświadczenie w budowaniu sieci komputerowych od zera;
• Komunikatywność oraz dobra organizacja pracy;
• Umiejętność samodzielnego, kreatywnego rozwiązywania problemów.
MILE WIDZIANE:
• Znajomość serwerów Linux;
• Doświadczenie w pracy zdalnej;
Oferujemy
• Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B;• Wynagrodzenie: 3000 – 6000 netto (do negocjacji);
• Pracę zdalną, w godzinach: 14:00/16:00 - 22:00/00:00 polskiego czasu, lub pracę w godzinach 8.00-16.00 plus okazjonalne dyżury w godzinach popołudniowych;
• Pracę w międzynarodowym środowisku;
• Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy;
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.