Praca na stanowisku Administrator biura / specjalista ds. sprzedaży
Wrocław
, Czajkowski sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2018-05-11 08:39:18
Opublikowane 2018-05-11 08:39:18
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Administrator biura / specjalista ds. sprzedaży
Wrocław
Opis stanowiska
• zarządzanie i administrowanie biurem,• zarządzanie obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji
• zarządzanie procesami sprzedażowymi i marketingowymi
• prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami w procesie sprzedaży
• wsparcie w projektach z branży IT, e-commerce.
• sporządzanie ofert handlowych dla klientów biznesowych ,
• utrzymywanie stałego kontaktu z aktualnymi klientami i dbanie o jakość obsługi.
Wymagania
• duże zaangażowanie oraz determinacja w osiąganiu celów,• posiadanie zdolności interpersonalnych niezbędnych w kontakcie z klientem,
• znajomości działania sprzedaży,
• swobodna obsługa pakietu MS Office,
• znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego,
• mile widziana wiedza z zakresu zagadnień e-commerce i e-marketing, podążanie za obowiązującymi trendami.
Oferujemy
• pierwsze 3-6 m-cy: staż + bonus finansowy, następnie: umowa o prace + prowizja.• szkolenia z zagadnień administracyjnych, webowych, obsługi sklepów internetowych, optymalizacji stron internetowych, narzędzi analitycznych etc.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.