Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Administrator biura / specjalista ds. sprzedaży

Wrocław

, Czajkowski sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2018-05-11 08:39:18

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Administrator biura / specjalista ds. sprzedaży
Wrocław

Opis stanowiska

• zarządzanie i administrowanie biurem,
• zarządzanie obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji
• zarządzanie procesami sprzedażowymi i marketingowymi
• prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami w procesie sprzedaży
• wsparcie w projektach z branży IT, e-commerce.
• sporządzanie ofert handlowych dla klientów biznesowych ,
• utrzymywanie stałego kontaktu z aktualnymi klientami i dbanie o jakość obsługi.

Wymagania

• duże zaangażowanie oraz determinacja w osiąganiu celów,
• posiadanie zdolności interpersonalnych niezbędnych w kontakcie z klientem,
• znajomości działania sprzedaży,
• swobodna obsługa pakietu MS Office,
• znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego,
• mile widziana wiedza z zakresu zagadnień e-commerce i e-marketing, podążanie za obowiązującymi trendami.

Oferujemy

• pierwsze 3-6 m-cy: staż + bonus finansowy, następnie: umowa o prace + prowizja.
• szkolenia z zagadnień administracyjnych, webowych, obsługi sklepów internetowych, optymalizacji stron internetowych, narzędzi analitycznych etc.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.