Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta
Tarnów
, Praca Jszakończona
Opublikowane 2018-05-22 10:57:17
Opublikowane 2018-05-22 10:57:17
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klienta
Tarnów
Opis stanowiska
Obowiązki: pozyskiwanie kontrahentów z Niemiec i Austrii. Praca na podstawie wewnętrznych procesów pozyskiwania i obsługi kontrahentów. Stałe polepszanie i usprawnianie pracy działu pozyskiwania i obsługi klienta, kompleksowa odpowiedzialność za proces realizacji zamówień, współpraca z innymi działami firmy w celu utrzymania najwyższego poziomu jakości obsługi klienta, w tym także bliska współpraca z międzynarodowym Sales Team’em.Wymagania
- Doświadczenie w pozyskiwaniu klienta i budowaniu długofalowych relacji- Znajomość pakietu biurowego MS Office, w szczególności Excel
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętność pracy w zespole, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz orientacja na Klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- gwarancja zakwaterowania
- atrakcyjne wynagrodzenie: 5000 zł brutto + prowizja
- możliwość rozwoju zawodowego (wdrożenie w autorską strukturę pozyskiwania klientów stworzoną przez firmę, kursy, szkolenia)
- udział w tworzeniu nowego środowiska pracy jak również możliwość aktywnego rozwoju zawodowego
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.