Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim lub j. słowackim
Warszawa
, Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiegozakończona
Opublikowane 2018-05-24 11:23:02
Opublikowane 2018-05-24 11:23:02
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim lub j. słowackim
Warszawa
Opis stanowiska
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. czeskim lub j. słowackimMiejsce pracy: Warszawa (Mokotów)
Osoba na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę Klienta (Support) poprzez ODBIERANIE POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH oraz obsługę mailową.
Odpowiadamy wyłącznie za HELPDESK!
Wymagania
– bardzo dobrej znajomości j. czeskiego lub j. słowackiego,– umiejętności pracy w zespole.
– komunikatywności,
– dobrej znajomości obsługi komputera,
– dyspozycyjności do podjęcia pracy „od zaraz”.
Oferujemy
– pracę w międzynarodowym zespole na rzecz amerykańskiej korporacji,– stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– pełny etat, praca pon. – pt. w godz. 10-18,
– wynagrodzenie 4800 – 5000 zł/msc brutto + premie miesięczne,
– benefity pozapłacowe (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe),
– dogodną lokalizację pracy,
– profesjonalne szkolenie wstępne (płacimy za Twój czas spędzony na szkoleniu).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.