Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim lub j. słowackim

Warszawa

, Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego
zakończona
Opublikowane 2018-05-24 11:23:02

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim lub j. słowackim
Warszawa

Opis stanowiska

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. czeskim lub j. słowackim
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)



Osoba na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę Klienta (Support) poprzez ODBIERANIE POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH oraz obsługę mailową.
Odpowiadamy wyłącznie za HELPDESK!

Wymagania

– bardzo dobrej znajomości j. czeskiego lub j. słowackiego,
– umiejętności pracy w zespole.
– komunikatywności,
– dobrej znajomości obsługi komputera,
– dyspozycyjności do podjęcia pracy „od zaraz”.

Oferujemy

– pracę w międzynarodowym zespole na rzecz amerykańskiej korporacji,
– stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– pełny etat, praca pon. – pt. w godz. 10-18,
– wynagrodzenie 4800 – 5000 zł/msc brutto + premie miesięczne,
– benefity pozapłacowe (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe),
– dogodną lokalizację pracy,
– profesjonalne szkolenie wstępne (płacimy za Twój czas spędzony na szkoleniu).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.