Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Bielsko-Biała
    (43-300)

Forma zatrudnienia

  • umowa zlecenie / o dzieło

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Koordynator ds. obiektów – praca mobilna

Bielsko-Biała

, OBPON
zakończona
Opublikowane 2018-05-25 11:45:35

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Koordynator ds. obiektów – praca mobilna
Bielsko-Biała

Opis stanowiska

- reprezentowanie i dbanie o interesy Firmy w kontaktach z klientami,
- regularny kontakt z osobami wyznaczonymi ze strony klienta do współpracy z Firmą,
- koordynowanie prac porządkowych,
- nadzór i kontrola nad dbałością o przydzielony sprzęt, a w szczególności:
- utrzymanie w nienagannej czystości,
- stosowanie zgodnie z technologią i przeznaczeniem,
- zgłaszanie wszelkich uszkodzeń,
- przekazywanie za pisemnym potwierdzeniem maszyn do używania pracownikom,
- zabezpieczanie sprzętu przed kradzieżą lub uszkodzeniem,
- wydawanie maszyn do serwisu na podstawie protokołu, za pisemnym potwierdzeniem odbioru,
- nadzór i ścisła kontrola nad podległymi pracownikami w zakresie prawidłowego użytkowania przez nich - maszyn i urządzeń oraz podejmowanie interwencji w razie nieprawidłowości w tym zakresie,
- wydawanie pracownikom i ewidencjonowanie higienicznych środków eksploatacyjnych,
- przygotowanie zamówień na chemię i eksploatacje,
- kontrola zgodności zużycia środków chemicznych i materiałów eksploatacyjnych z ustalonym budżetem,
- dbałość o utrzymaniu porządku w pomieszczeniach firmy - w biurach i w magazynach,
- sporządzanie raportów zleconych przez przełożonego,
- sporządzanie kart kontroli obiektu zgodnie z obowiązującą w tym zakresie procedurą,

Wymagania

- mile widziane doświadczenie w branży usług porządkowych, w zarządzaniu kadrą pracowników - porządkowych oraz w kontaktach z klientami,
- umiejętność zarządzania kadrą pracowników liniowych,
- prawo jazdy kat. B,
- samodzielność w pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
- obsługa komputera ( MS Office – Word, Excel),
- mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna,
- punktualność,

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w zadaniowym czasie pracy,
- wynagrodzenie 2800 – 3360 brutto

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.