Praca na stanowisku Customer Care Specialist with Spanish
Cała Polska
, MoneyGramzakończona
Opublikowane 2014-09-22 13:19:40
Opublikowane 2014-09-22 13:19:40
Opis działalności firmy
BLOKADA PRACODAWCY - SPRAWDZIĆ EMAIL UŻYTKOWNIKA MoneyGram jest światowym liderem w zakresie usług międzynarodowych transferów pieniężnych pomiędzy osobami fizycznymi. Oferujemy szybkie, wygodne, bezpieczne i godne zaufania gotówkowe przekazy pieniężne (cash-to-cash). Współpracujemy z międzynarodową siecią przedstawicieli, by móc zapewnić możliwość przesyłania pieniędzy do odbiorców w ponad 336 000 miejsc w 200 krajach na całym świecie.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Customer Care Specialist with Spanish
Cała Polska
Opis stanowiska
Chciałbyś/chciałabyś być odpowiedzialny/a za:
- Obsługę telefonicznych połączeń przychodzących / e-maili od klientów
- Rejestrację informacji w systemach operacyjnych
- Tworzenie raportów podnoszących jakość dostarczanych usług
- Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
- Współpracę z innymi działami firmy na całym świecie
Wymagania
Oraz spełniasz poniższe wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmiMile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Oferujemy
Jeżeli poszukujesz pracy oferującej:
- Możliwość pracy w stabilnej, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku otwierającej centrum globalne w Polsce
- Pakiet szkoleń w pełni przygotowujących do wykonywania powierzonych obowiązków
- Możliwość rozwoju zawodowego i wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy
- Umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna, ubezpieczenie pracownicze, dofinansowanie do szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe)
- Pracę w systemie zmianowym
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.