Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Cała Polska
  • Warszawa
    (00-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Customer Care Specialist with Spanish

Cała Polska

, MoneyGram
zakończona
Opublikowane 2014-09-22 13:19:40

Opis działalności firmy

BLOKADA PRACODAWCY - SPRAWDZIĆ EMAIL UŻYTKOWNIKA MoneyGram jest światowym liderem w zakresie usług międzynarodowych transferów pieniężnych pomiędzy osobami fizycznymi. Oferujemy szybkie, wygodne, bezpieczne i godne zaufania gotówkowe przekazy pieniężne (cash-to-cash). Współpracujemy z międzynarodową siecią przedstawicieli, by móc zapewnić możliwość przesyłania pieniędzy do odbiorców w ponad 336 000 miejsc w 200 krajach na całym świecie.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Customer Care Specialist with Spanish
Cała Polska

Opis stanowiska

Chciałbyś/chciałabyś być odpowiedzialny/a za:

  • Obsługę telefonicznych połączeń przychodzących / e-maili od klientów
  • Rejestrację informacji w systemach operacyjnych
  • Tworzenie raportów podnoszących jakość dostarczanych usług
  • Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
  • Współpracę z innymi działami firmy na całym świecie

Wymagania

Oraz spełniasz poniższe wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmiMile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

Oferujemy

Jeżeli poszukujesz pracy oferującej:

  • Możliwość pracy w stabilnej, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku otwierającej centrum globalne w Polsce
  • Pakiet szkoleń w pełni przygotowujących do wykonywania powierzonych obowiązków
  • Możliwość rozwoju zawodowego i wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna, ubezpieczenie pracownicze, dofinansowanie do szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe)
  • Pracę w systemie zmianowym
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.