Praca na stanowisku Asystentka/asystent zarządu
Warszawa
, Globemazakończona
Opublikowane 2019-01-14 05:47:25
Opublikowane 2019-01-14 05:47:25
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Asystentka/asystent zarządu
Warszawa
Opis stanowiska
• przygotowywanie pism, dokumentów i zestawień na potrzeby Zarządu• wsparcie działów firmy w bieżących projektach i zadaniach, w tym w obsłudze projektów dofinansowanych
• organizacja wydarzeń, konferencji oraz spotkań biznesowych
• ścisła współpraca z działem HR oraz księgowości
• obsługa gości podczas spotkań i szkoleń
• administracyjne wsparcie typu odbieranie telefonów, opracowywanie korespondencji, zastępstwo w razie nieobecności któregoś pracownika z biura
• realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd
• organizację i rozliczanie wyjazdów służbowych
• zamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi, artykułami spożywczymi i środkami czystości
Wymagania
• wykształcenie wyższe lub studia na ukończeniu (administracja, prawo)• bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
• dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Power Point)
• sumienność, zaangażowanie, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
• samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy
• rozwój zawodowy w firmie o wieloletniej, ugruntowanej pozycji na rynku• współpracę z profesjonalnym oraz zgranym zespołem
• bogaty pakiet socjalny: ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karnety sportowe, wyjazdy integracyjne, szkolenia , lekcje języka angielskiego
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.