Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Samodzielna księgowa/ HR

Warszawa

, Social Leaders
zakończona
Opublikowane 2019-01-14 06:11:17

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Samodzielna księgowa/ HR
Warszawa

Opis stanowiska

Samodzielne kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt personalnych oraz obsługa kadrowa pracowników ( ponad 7 pracowników) w tym umów zleceń i o dzieło
naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie list płac, księgowanie
sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych
obsługa programu Płatnik
obsługa ZFŚS
obsługa umów cywilnoprawnych,( w tym umów, na karty VISA, szkolenia, obsługę medyczną, mienie powierzone i pozostałe )
współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON
ewidencja i rozliczanie czasu pracy w tym kierowców i pracowników
ewidencja nieobecności / aktualnych badań lekarskich, szkoleń BHP
sporządzanie deklaracji podatkowych PIT,
prowadzenie ewidencji kadrowych zgodnie z RODO
sporządzanie deklaracji od środków transportu, podatku od nieruchomości, podatku akcyzowego, opłacie środowiskowej oraz podatku od czynności cywilno-prawych,
przygotowywanie przelewów krajowych i zagranicznych
uzgadnianie kont księgowych
ewidencja wyciągów bankowych, krajowych i zagranicznych
sporządzanie potwierdzeń sald, kontrahentów krajowych i zagranicznych
księgowanie kosztów, bieżących spółki
naliczanie amortyzacji i prowadzenie ewidencji środków trwałych i leasingów
rozliczanie delegacji zagranicznych
udział w procesie zamknięcia miesiąca
udział w procesach firmy tj. Audytu, ISO, kontaktach z US, ZUS, BANK, GUS, KRS
wsparcie i koordynowanie pracy zespołu księgowego
udział w inwentaryzacjach firmy.
sporządzanie wiekowania należności i zobowiązań spółki
sporządzanie wniosków o zwrot VAT z Unii za pośrednictwem, firm zewnętrznych.
obsługa polis ubezpieczeniowych w kontaktach z Brokerem firmy (prowadzenie ewidencji ubezpieczeniowej Środków transportu, pracowników, mienia)
pozostałe wewnętrzne, na w/w zajmowanym stanowisku pracy.

Wymagania

Obecnie poszukujemy doświadczonej osoby, która odpowiedzialna za działania dla spółki oraz spółki-córki. Praca stacjonarnie przez minimum 3 miesiące, po tym okresie możliwość pracy zdalnej.

Poszukujemy osoby, która:

poprowadzi kompleksowo sprawy Kadrowo - Płacowe oraz Księgowe w naszej firmie, poprowadzi sprawy Kadrowo – Płacowe zgodnie z RODO.

Oferujemy

Bardzo dobra znajomość Excela i Worda,
Dobra znajomość języka angielskiego - będzie dodatkowym atutem
Znajomość programu księgowego SYMFONIA, (Comarch Optima, RAKS – będzie dodatkowym atutem),
Minimum roczne doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.