Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Gdańsk
    (80-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Manager Działu Call Center

Gdańsk

, Centrum szkoleniowe
zakończona
Opublikowane 2019-01-17 14:26:24

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Manager Działu Call Center
Gdańsk

Opis stanowiska

Zbudowanie i kierowanie grupą telesprzedawców odpowiedzialnych za telefoniczną sprzedaż szerokorozumianych rozwiązań logistycznych
Szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu oraz nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży

Wymagania

Doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży przez telefon - zarządzanie działem telesprzedaży
lub call center
Praktycznej umiejętności sprzedaży, popartej dobrymi wynikami
Doświadczenia w branży usługowej

Oferujemy

Zatrudnienie w stabilnej finansowo firmie
Atrakcyjne wynagrodzenie, składające się z podstawy oraz premii
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.