Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Warszawa (Ochota)
    (00-608)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Recepcjonista

Warszawa (Ochota)

, Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów
zakończona
Opublikowane 2015-05-27 13:36:49

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Recepcjonista
Warszawa (Ochota)

Opis stanowiska

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów zatrudni osobę na stanowisko recepcjonisty w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca wg dyżurów: od godziny 7:00 do godziny 15:00 oraz od godziny 15:00 do godziny 23:00.

Wymagane wykształcenie: średnie.

Do obowiązków recepcjonisty należy w szczególności:

• czuwanie nad bezpieczeństwem Mieszkańców Domu i powierzonym mieniem.
• bieżąca obserwacja zdarzeń na terenie Domu za pośrednictwem monitoringu, a w przypadku zaobserwowania zdarzeń nietypowych, odbiegających od normy lub stwarzających zagrożenie dla osób lub mienia, niezwłoczne informowanie o tym właściwych pracowników Domu.
• obsługa recepcji w szczególności w zakresie:
• obsługi centrali p.poż i centrali telefonicznej – łączenie rozmów, rejestrowanie w zeszycie rozmów wychodzących,
• prowadzenie ewidencji osób odwiedzających Mieszkańców oraz rejestru wyjść Mieszkańców poza teren DPS,
• przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi Mieszkańców oraz uprawnionym pracownikom DPS za pokwitowaniem w zeszycie,
• przyjmowanie zgłoszeń usterek technicznych i rejestrowanie ich w zeszycie,
• powiadamianie odpowiednich instytucji w przypadku awarii, zgłaszanie w celu jak najszybszego usunięcia,
• sporządzanie dla Dyrektora DPS codziennych pisemnych raportów z przebiegu dyżurów, innych czynności wynikających z obsługi recepcji.
• powiadamianie pracownika Domu odpowiedzialnego za sprawy techniczne o spostrzeżonych usterkach, które zagrażają Mieszkańcom oraz zaistniałych awariach.
• Bezzwłoczne zawiadamianie Dyrektora Domu o wszelkich nieprawidłowościach oraz wypadkach na terenie Domu.

Wymagania

...

Oferujemy

CV można wysyłać przez portal.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.