Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Gdynia
    (80-801)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent zarządu

Gdynia

, Portman Lights Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2019-01-21 10:29:15

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent zarządu
Gdynia

Opis stanowiska

organizacja i zarządzanie biurem pod kątem spraw administracyjnych i organizacyjnych;
zarządzanie i koordynacja obiegu dokumentów w firmie;
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
bieżąca praca na programie ILUO;
organizacja transportów;
wsparcie zarządu w kwestiach administracyjnych, kadrowych,, organizacyjnych;

Wymagania

min 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
doświadczenia w pracy z obiegiem faktur, umów, dokumentów magazynowych, zamówieniami, dokumentami kadrowymi;
znajomości obsługi programów typu CDN Optima / Symfonia / ILUO itp.;
doświadczenia w pracy z firmami spedycyjnymi i kurierskimi;
wiedza w zakresie prawa w tym ustawy o rachunkowości czy prawa spółek handlowych będzie dodatkowym atutem;
znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie
i piśmie;
znajomość MS Office (Word / Excel) na poziomie bardzo dobrym;
samodzielności, zaangażowania, umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności szybkiego uczenia się.

Oferujemy

umowa o pracę;
możliwość skorzystania z dodatkowej opieki medycznej i karty sportowej;
praca w atrakcyjnym biurze w Gdyni w PPNT;
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.