Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

Katowice

, IRKL
zakończona
Opublikowane 2019-01-28 09:45:03

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego
Katowice

Opis stanowiska

Osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za kontakt z klientami biznesowymi z branży e-commerce w języku niemieckim .

Wymagania

- znajomości j. niemieckiego na poziomie min. B2/C1,
- komunikatywności,
- dobrej znajomości obsługi komputera.

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie: 5000 zł/m-c brutto + dodatki za pracę w weekendy + premie miesięczne w wysokości do 1000 zł brutto,
- benefity pozapłacowe (karta MultiSport/ prywatna opieka medyczna),
- płatne przerwy w ciągu dnia,
- pakiet relokacyjny: 2000 zł (dla osób spoza województwa śląskiego),
- dogodną lokalizację pracy,
- profesjonalne szkolenie wstępne (płacimy za Twój czas spędzony na szkoleniu).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.