Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Gdańsk
    (80-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Menedżer ds. sprzedaży, marketingu i analizy rynku

Gdańsk

, Qsarlab
zakończona
Opublikowane 2019-01-29 11:05:04

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Menedżer ds. sprzedaży, marketingu i analizy rynku
Gdańsk

Opis stanowiska

QSAR Lab jest dynamicznie rozwijającą się spółką sektora chemoinformatycznego. Zajmujemy się realizacją szeregu międzynarodowych projektów naukowych i badawczo-rozwojowych w zakresie wykorzystania metod chemii komputerowej (głównie QSAR oraz read-across) do oceny aktywności fizykochemicznej i toksyczności substancji. W celu wsparcia komercjalizacji naszych projektów oraz dla wykorzystania kompetencji spółki do świadczenia usług na rzecz podmiotów zajmujących się opracowywaniem i wprowadzaniem do obrotu nowych substancji chemicznych, poszukujemy do naszego biura w Gdańsku

Menedżera ds. sprzedaży, marketingu i analizy rynku

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Nawiązywanie i utrzymywanie obustronnie satysfakcjonujących relacji z klientami w Polsce i za granicą
Realizacja planów sprzedażowych
Wsparcie zespołów merytorycznych firmy w modyfikacji oferty produktowej pod kątem potrzeb odbiorców
Wsparcie w obszarze komercjalizacji realizowanych przez firmę projektów B+R
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy w kraju i za granicą
Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych
Przygotowywanie ofert handlowych i materiałów marketingowych
Współudział w negocjowaniu umów handlowych

Wymagania

U Kandydatów zwracamy uwagę na:
Wykształcenie wyższe (chemia, biochemia oraz kierunki pokrewne), znajomość zagadnień związanych z chemoinformatyką lub toksykologią będzie dodatkowym atutem
Doświadczenie w sprzedaży i analizie rynków
Doświadczenie w dziale marketingu
Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Umiejętność organizacji własnej pracy i nastawienie na rezultaty
Otwartość na ludzi, chęć nawiązywania nowych relacji
Komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej

Oferujemy

Zapewniamy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
Atrakcyjne wynagrodzenie (stała podstawa + premia powiązana z wynikami)
Poczucie realnego wpływu na funkcjonowanie firmy
Zadaniowy system pracy wraz ze swobodą jej organizacji, samodzielność
Możliwość rozwoju w młodej, dynamicznej spółce typu spin off z sektora badawczo - rozwojowego
Niezbędne narzędzia do pracy i szkolenia produktowe
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.