Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Hotelarstwo / Turystyka

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Customer Care Specialist B2B/B2C

Warszawa

, Mouzenidis Travel
zakończona
Opublikowane 2019-01-31 08:42:26

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Customer Care Specialist B2B/B2C
Warszawa

Opis stanowiska

- telefoniczna obsługa agenta turystycznego
- doradztwo przy rezerwacji wyjazdów turystycznych
- obsługa posprzedażowa
- praca na systemie rezerwacyjnym Mouzenidis Group
- przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz obsługa skrzynki e­mail
- przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
- rozwiązywanie wszelkich pozostałych problemów agenta oraz klienta, związanych z realizacją ich umowy.

Wymagania

- doświadczenie w branży turystycznej (warunek konieczny)
- doświadczenie w obsłudze Klienta
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- znajomość systemów rezerwacyjnych: Merlin X
- znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego min. na poziomie komunikatywnym (B2)
- komunikatywność, sumienność i dokładność
- samodzielność, dobra organizacja pracy
- energiczność i inicjatywa w działaniu
- pasja do podróży

Oferujemy

- Umowę w dużym holdingu turystycznym
- Pracę w dynamicznym zespole młodych ludzi i międzynarodowym środowisku
- Bardzo dobrą atmosferę pracy
- Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Do CV zalecamy dołączyć list motywacyjny.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.