Praca na stanowisku Customer Care Specialist B2B/B2C
Warszawa
, Mouzenidis Travelzakończona
Opublikowane 2019-01-31 08:42:26
Opublikowane 2019-01-31 08:42:26
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Customer Care Specialist B2B/B2C
Warszawa
Opis stanowiska
- telefoniczna obsługa agenta turystycznego- doradztwo przy rezerwacji wyjazdów turystycznych
- obsługa posprzedażowa
- praca na systemie rezerwacyjnym Mouzenidis Group
- przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz obsługa skrzynki email
- przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
- rozwiązywanie wszelkich pozostałych problemów agenta oraz klienta, związanych z realizacją ich umowy.
Wymagania
- doświadczenie w branży turystycznej (warunek konieczny)- doświadczenie w obsłudze Klienta
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- znajomość systemów rezerwacyjnych: Merlin X
- znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego min. na poziomie komunikatywnym (B2)
- komunikatywność, sumienność i dokładność
- samodzielność, dobra organizacja pracy
- energiczność i inicjatywa w działaniu
- pasja do podróży
Oferujemy
- Umowę w dużym holdingu turystycznym- Pracę w dynamicznym zespole młodych ludzi i międzynarodowym środowisku
- Bardzo dobrą atmosferę pracy
- Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Do CV zalecamy dołączyć list motywacyjny.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.