Praca na stanowisku Sekretarka
Gdańsk
, Simexzakończona
Opublikowane 2019-01-31 09:58:55
Opublikowane 2019-01-31 09:58:55
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Sekretarka
Gdańsk
Opis stanowiska
prowadzenie sekretariatu,nadzór nad korespondencją elektroniczną/tradycyjną oraz jej ewidencję,
dbanie o sprawny obieg informacji,
wsparcie Działu Sprzedaży w sprawach administracyjnych,
zaopatrzenie biura w materiały biurowe oraz podstawowe artykuły spożywcze, itp.
Wymagania
wykształcenie min. średnie,min. roczne doświadczenie w pracy jako sekretarka lub w pionie administracyjnym,
praktyczna znajomość biurowego oprogramowania komputerowego (pakiet Office),
j. angielski - poziom konwersacyjny,
umiejętność pracy w zespole,
dobra organizacja czasu pracy,
systematyczność i obowiązkowość,
komunikatywność,
wysoka kultura osobista.
Oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,pracę w młodym i dynamicznym zespole,
możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania nowych doświadczeń oraz realizacji własnych pomysłów,
pracę w dogodnej lokalizacji z bezproblemowym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, duży parking,
pakiet benefitów: kartę Multisport, darmowe lekcje języka angielskiego, wspólne wyjazdy integracyjne.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.