Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Gdańsk
    (80-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Sekretarka

Gdańsk

, Simex
zakończona
Opublikowane 2019-01-31 09:58:55

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Sekretarka
Gdańsk

Opis stanowiska

prowadzenie sekretariatu,
nadzór nad korespondencją elektroniczną/tradycyjną oraz jej ewidencję,
dbanie o sprawny obieg informacji,
wsparcie Działu Sprzedaży w sprawach administracyjnych,
zaopatrzenie biura w materiały biurowe oraz podstawowe artykuły spożywcze, itp.

Wymagania

wykształcenie min. średnie,
min. roczne doświadczenie w pracy jako sekretarka lub w pionie administracyjnym,
praktyczna znajomość biurowego oprogramowania komputerowego (pakiet Office),
j. angielski - poziom konwersacyjny,
umiejętność pracy w zespole,
dobra organizacja czasu pracy,
systematyczność i obowiązkowość,
komunikatywność,
wysoka kultura osobista.

Oferujemy

zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
pracę w młodym i dynamicznym zespole,
możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania nowych doświadczeń oraz realizacji własnych pomysłów,
pracę w dogodnej lokalizacji z bezproblemowym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, duży parking,
pakiet benefitów: kartę Multisport, darmowe lekcje języka angielskiego, wspólne wyjazdy integracyjne.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.