Praca na stanowisku Specjalista ds. Turystyki (Help Desk)
Warszawa
, Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2019-03-13 10:38:52
Opublikowane 2019-03-13 10:38:52
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. Turystyki (Help Desk)
Warszawa
Opis stanowiska
Biuro Podróży Neckermann Podróże należące do grupy Thomas Cook,jednej z największych firm w branży turystycznej, poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Turystyki (Help Desk)
Miejsce pracy: Centrala firmy w Warszawie
Poszukujemy:
osób chętnych do pracy i zaangażowanych w powierzone obowiązki
lubiących pracę z ludźmi, otwartych i działających zespołowo
Zadania:
kompleksowa obsługa Agentów turystycznych (telefon/e-mail)
aktywna pomoc przy rezerwacji imprez i obsługa posprzedażowa
Wymagania
Od kandydata oczekujemy:wyższego wykształcenia
przynajmniej roku doświadczenia w pracy w branży turystycznej w dziale sprzedaży
znajomości pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel)
znajomości systemów rezerwacyjnych (np. MerlinX)
znajomości geografii świata i popularnych kierunków wakacyjnych, w tym oferty Neckermann Podróże
dobrej znajomość języka niemieckiego lub angielskiego (w mowie i w piśmie)
dyspozycyjności
gotowości do wyjazdów służbowych, w tym wyjazdów zagranicznych
wysokiej kultury osobistej
Nasz zespół to fajni ludzie i chcemy żeby było nas więcej!
Oferujemy
Oferujemy:stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
umowę o pracę
wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
pracę z fantastycznymi ludźmi
liczne wyjazdy study tour
pakiet benefitów (opieka medyczna wraz z leczeniem stomatologicznym w pełnym zakresie, karty sportowe, ubezpieczenie na życie, atrakcyjne zniżki na podróże)
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.