Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Internet / E-commerce / Nowe media

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Kraków (Kraków-Krowodrza)
    (31-203)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Key Partnership Manager

Kraków (Kraków-Krowodrza)

, Click Community
zakończona
Opublikowane 2019-04-12 08:44:08

Opis działalności firmy

Agencja social media click community od 2009 roku specjalizuje się w marketingu społecznościowym, prowadząc kompleksowe kampanie social media dla dużych marek.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Key Partnership Manager
Kraków (Kraków-Krowodrza)

Opis stanowiska

  • będziesz odpowiedzialny za codzienne relacje biznesowe z partnerami krajowymi, dostarczając wskazówek dotyczących kluczowych obszarów produktu oraz jego funkcjonalności, jednocześnie kierując celami biznesowymi zespołu

  • będziesz odpowiedzialny za poszukiwanie nowych partnerów oraz za odkrywanie nowych możliwości na rozwój wraz z istniejącymi partnerami, szkolenie ich

  • będziesz mógł wykorzystać swoją wiedzę na temat odpowiednich pionów i relacji
    z kluczowymi graczami z branży aby doskonalić naszą ofertę

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku

  • wiedzę i zainteresowanie branżą e-commerce

  • biegłą znajomość języka angielskiego

  • mistrzostwo z organizacji

  • zaangażowanie i dynamizm w działaniu

  • wysoko rozwinięte umiejętności managerskie

  • zdolności interpersonalne

  • dużą samodzielność

  • bardzo dobrą znajomość MsOffice

Oferujemy

  • pełną wyzwań i rozwijającą pracę

  • stabilne zatrudnienie, umowa o pracę po okresie próbnym

  • progresywne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia

  • indywidualną ścieżkę rozwoju kariery zawodowej

  • pracę przy prestiżowych projektach znanych marek

  • własny system szkoleń z najnowszych trendów i narzędzi marketingu internetowego

  • udział w spotkaniach branżowych

  • stałą integrację wewnątrz zespołu

  • pracę w przyjaznym, dynamicznie rozwijającym się zespole specjalistów

  • pracę na nowoczesnym, mobilnym sprzęcie

  • benefity dla pracowników - MultiSport Plus, pakiety medyczne, lekcje angielskiego

  • dostęp do fachowej biblioteczki (Marketing i inne)

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.