Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Oczekiwane wykształcenie

  • Zasadnicze zawodowe

Lokalizacje

  • Przebendów
    (39-308)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Koordynator Projektu

zakończona
Opublikowane 2019-04-16 05:17:48

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Koordynator Projektu
Przebendów

Opis stanowiska

Naszym klientem jest renomowana firma zajmująca się projektowaniem i produkcją systemów ekspozycyjnych dla sieci handlowych. Swoje usługi świadczy dla wiodących marek w Polsce, jak również światowych korporacji, opierając się na szeroko rozumianych systemach POS.


W związku z intensywnym rozwojem i realizacją nowatorskich projektów firma poszukuje kandydatów na stanowisko:

Manager Projektu

Miejsce pracy: Przebendów (okolice Mielca)

 

Manager Projektu będzie odpowiedzialny za:
- kompleksową koordynację projektów otwarć sklepów sieciowych,
- kalkulację i wycenę wyposażenia sklepów oraz nadzór nad pracami montażowymi, 
- zlecanie realizacji na produkcję oraz nadzór nad produkcją prototypów.
- poszukiwanie nowych kooperantów, wraz z audytowaniem.

Wymagania

Od kandydata oczekuje się: 
- min. 2 letniego doświadczenia na stanowisku Managera Projektu,  
- prawa jazdy kat. B,
- umiejętności analitycznych. 

Oferujemy

Pracodawca na stanowisku oferuje:

- umowę o pracę na czas nieokreślony,
- pracę od poniedziałku do piątku,

- elastyczne godziny pracy - 7-15/8-16/9-17 (w razie wzmożonej potrzeby możliwość pracy w systemie home office),

- wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i kwalifikacji kandydata,
- udział w międzynarodowych projektach i współpracę z wiodącymi markami,
- potrzebne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach, również dla członków rodzin pracownika, kartę paliwową uprawniającą do zniżek prywatnych na wybranych stacjach, kartę Multisport dofinansowaną 70/30).

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.