Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Wrocław (Wrocław-Krzyki)
    (50-512)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent/ka Dyrektora

Wrocław (Wrocław-Krzyki)

, CPC Consulting Group
zakończona
Opublikowane 2019-06-05 11:17:44

Opis działalności firmy

CPC Consulting Group Agencja zatrudnienia z Grupy Kapitałowej LeasingTeam realizuje projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i deleguje pracowników do pracy za granicą. Dzięki specjalistycznej wiedzy i doskonałej znajomości dyrektyw unijnych i legislacji, CPC Consultig Group gwarantuje najwyższą jakość usług i zgodność wszystkich działań z przepisami prawa.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent/ka Dyrektora
Wrocław (Wrocław-Krzyki)

Opis stanowiska

Firma CPC Consulting, z siedzibą we Wrocławiu, jest spółką specjalizującą się w transgranicznym delegowaniu polskich pracowników do Niemiec i Austrii. Nasza firma należy do największej polskiej grupy spółek doradztwa personalnego. Jeżeli szukasz pracy pełnej wyzwań – to miejsce jest dla Ciebie!

Poszukujemy osoby, która będzie mogła wspierać Dyrektora Rozwoju Biznesu spółki w codziennych działaniach związanych z funkcjonowaniem firmy. Jeżeli chciałbyś mieć swój udział w budowaniu biznesu oraz rozwijać się wraz z nim, to prosimy o Twoją aplikację.

 

      Co będzie należało do Twoich zadań?

 

  • Wsparcie Dyrektora Rozwoju Biznesu w obsłudze bieżących spraw handlowych
  • Kontakt z klientem niemieckojęzycznym, wstępne rozmowy odnośnie możliwości współpracy, sporządzanie ofert dotyczących współpracy, ustalanie spotkań, obsługa bieżącej korespondencji z kontrahentami i klientami
  • Wsparcie Działu Sprzedaży
  • Kontakt z centralą grupy w Warszawie w sprawach administracyjnych
  • Prace analityczne (zestawienia i analizy)

Wymagania

  • Wyższego wykształcenia
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego na poziomie swobodnej komunikacji  (warunek konieczny)
  • Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i odpowiedzialności
  • Kreatywności i otwartości na nowe wyznania 
  • Chęci rozwoju i poznawania specyfiki funkcjonowania firmy
  • Czynnego prawa jazdy kat. B – warunek konieczny

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym
  • Perspektywy dalszego rozwoju
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • Komfortowe warunki pracy
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • Dodatkowe bonusy pozapłacowe
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.