Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja

Lokalizacje

  • Myślenice
    (32-400)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Office Manager

Myślenice

, AP Uniapol Development Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2015-05-29 14:19:15

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Office Manager
Myślenice

Opis stanowiska

Agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej AP Uniapol Development Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu poszukuje osób zainteresowanych pracą w branży motoryzacyjnej.
Nr certyfikatu o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia: 2150

Office Manager
Miejsce pracy: Myślenice

Opis stanowiska:
• Organizowanie pracy biura Dyrektora Zakładu,
• Prowadzenie kalendarza oraz koordynacja spotkań Dyrektora,
• Przygotowywanie raportów, zestawień oraz prezentacji dla Dyrektora Zakładu,
• Podejmowanie działań marketingowych oraz promocyjnych firmy, m.in. współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe), kontakt z mediami,
• Nadzór i koordynacja nad pracą biura – tworzenie zapotrzebowania dla biura,
• Organizacja delegacji, podróży służbowych pracowników,
• Bieżąca koordynacja nad prawidłowym przepływem dokumentów,
• Współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, np. kancelariami prawnymi oraz partnerami biznesowymi.

Wymagania

• Preferowane wykształcenie wyższe,
• Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej,
• Biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację zarówno w mowie, jak i piśmie,
• Biegła obsługa pakietu MS Office (zwłaszcza MS Word, MS Excel, MS PowerPoint),
• Dokładność, samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy

• Stałe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji.
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
• Ciekawą, stawiającą wyzwania pracę w renomowanej firmie.
• Pracę w miłej atmosferze w międzynarodowym środowisku.

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aktualnej aplikacji przez portal z uwzględnieniem w tytule nazwy stanowiska pracy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 poz.883) ".
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.