Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik Biura

zakończona
Opublikowane 2019-07-03 09:45:42

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik Biura
Wrocław

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi instalacyjno-budowlane - osoby do pracy na stanowisku:

KIEROWNIK BIURA


Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

  • zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz firmy oraz zarządzanie korespondencją,
  • nadzorowanie segregowania i archiwizowania dokumentów,
  • zapewnianie funkcjonowania urządzeń i sprzętu biurowego,
  • sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych,
  • organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników,
  • organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, materiały promocyjne, wyposażenie i artykuły spożywcze,
  • współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności,
  • planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura,
  • organizowanie stanowisk pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony ppoż.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe ekonomiczne/administracyjne,
  • posiadasz min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • potrafisz posługiwać się językiem angielskim na poziomie min. A2,
  • posiadasz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
  • jesteś osobą odpowiedzialną, skrupulatną, komunikatywną i dynamiczną,
  • potrafisz doskonale obsługiwać urządzenia biurowe, świetnie poruszasz się w środowisku pakietu MS Office (Word, Exel itp.) , a także potrafisz efektywnie wyszukiwać informacje w Internecie,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. "B".

Oferujemy

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• niezbędne narzędzia pracy,
• pracę w międzynarodowym środowisku.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.