Praca na stanowisku KOORDYNATOR d/s KOMUNIKACJI / ASYSTENT ZARZĄDU-praktyka
Wrocław
, Astella Ent. Int.zakończona
Opublikowane 2015-06-01 06:49:49
Opublikowane 2015-06-01 06:49:49
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
KOORDYNATOR d/s KOMUNIKACJI / ASYSTENT ZARZĄDU-praktyka
Wrocław
Opis stanowiska
firma z branży edukacyjnejposzukuje kandydatów na stanowisko
KOORDYNATOR d/s KOMUNIKACJI / ASYSTENT ZARZĄDU
osoba, której powierzymy to stanowisko, będzie pełniła funkcję Koordynatora i Opiekuna Klienta Kluczowego i będzie odpowiedzialna za komunikację z klientem zewnętrznym i wewnętrznym: kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zwłaszcza kluczowymi i pracownikami, koordynowanie pracy członków naszego zespołu. Będzie się opiekowała klientami i dbała o dobre relacje z nimi.
Wymagania
Korzyści:• możliwość odbycia ciekawych praktyk, zdobycia udokumentowanego doświadczenia w prywatnej firmie – już w trakcie studiów lub zaraz po nich;
• elastyczny czas pracy – przewaga pracy zdalnej – w godzinach dogodnych dla kandydata, rozliczanie za wykonane zadania;
• intensywny rozwój osobisty i możliwość realizacji osobistych pasji i potencjału;
• najlepszym oferujemy stałe zatrudnienie i rozwój kariery menedżerskiej w kierunku dyrektora regionalnego.
Oferujemy
Posiadasz fantastyczne zdolności komunikacyjne i negocjacyjne, rewelacyjnie budujesz relacje międzyludzkie, posiadasz wysoką kulturę osobistą i potrafisz być dyplomatyczny? Cechuje cię pasja? Marzysz o tym by pomagać dzieciom? Jesteś towarzyski, zabawny, zajmujący, interesujący, przystępny, opiekuńczy? Lubisz mówić, ale też umiesz słuchać? Zawsze masz telefon przy uchu? Łączysz ze sobą ludzi - każdy przy Tobie czuje się dobrze - a Ty zawsze jesteś chętny do pomocy? Napisz do nas i dołącz do naszego zespołu!Oferta skierowana jest szczególnie do młodych osób, chcących rozwijać swoje kompetencje. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt przez portal lub wysłanie CV
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.