Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Kleszczów
    (97-410)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku PRACOWNIK ADMINISTRACJI

Kleszczów

, Agencja Pracy Select
zakończona
Opublikowane 2019-07-08 12:00:33

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

PRACOWNIK ADMINISTRACJI
Kleszczów

Opis stanowiska

UWAGA! NASZA AGENCJA NIE POBIERA ŻADNYCH PROWIZJI LUB OPŁAT OD OSÓB POSZUKUJĄCYCH PRACY LUB PRACUJĄCYCH ZA NASZYM POŚREDNICTWEM. *

Agencja Pracy Tymczasowej Select, firma działająca w obszarze doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej, należąca do Business Solutions Wojciech Karłowski (nr W rej. Agencji Zatrudnienia: 3891), dla swojego Klienta, firmy zajmującej się produkcją metalowych elementów dla przemysłu motoryzacyjnego poszukuje kandydatów na stanowisko:

PRACOWNIK ADMINISTRACJI

Nr ref.: PRAC/ADM/2019
Miejsce pracy: Kleszczów
Rodzaj pracy: praca stała

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę biura i recepcji oraz nadzór nad dokumentacją kadrową.

Zadania na w/w stanowisku:
- Zarządzanie biurem oraz recepcją.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zaopatrzenia w materiały biurowe oraz gospodarcze.
- Redagowanie pism, nadzór nad dokumentami i ich obiegiem.
- Ewidencja nieobecności i urlopów, zarządzanie aktami osobowymi, obsługa procesów rekrutacji.
- Organizacja wyjazdów służbowych pracowników, rezerwacja hoteli i przelotów.
- Koordynacja pracowników tymczasowych.

Wymagania

Wymagania, jakie stawiamy kandydatom:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność.
- Profesjonalne podejście do powierzonych zadań.
- Znajomość zagadnień z obszaru HR będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Wynagrodzenie ustalane podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
- Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku.
- Pracę w zgranym i dynamicznym zespole.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.