Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Mielec
    (39-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds inwentaryzacji

zakończona
Opublikowane 2019-08-14 11:17:09

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds inwentaryzacji
Mielec

Opis stanowiska

Firma Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. oddział w Mielcu ogłasza nabór na stanowisko:

Specjalista ds. inwentaryzacji


Pracownik ds. inwentaryzacji jest odpowiedzialny za koordynowanie oraz
przeprowadzanie koniecznych inwentaryzacji. Odpowiada on za prowadzenie
ewidencji wyposażenia i innych składników majątku firmy.

Wymagania

Poszukujemy osób sumiennych, dokładnych, zaangażowanych w pracę oraz
wykazujących się dużą mobilnością (praca na terenie Polski, Słowacji
oraz Czech)

Oferujemy

Oferujemy:
mieszkanie służbowe oraz dojazd do miejsca pracy.

atrakcyjne wynagrodzenie

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.