Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Handel / Sprzedaż

Lokalizacje

  • Rzeszów
    (35-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca Klienta do salonu RTV/AGD/IT w Rzeszowie

Rzeszów

, Astral Sp. z o.o. (MEDIAEXPERT)
zakończona
Opublikowane 2015-06-03 09:40:17

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca Klienta do salonu RTV/AGD/IT w Rzeszowie
Rzeszów

Opis stanowiska

Astral Sp. z o.o. to firma funkcjonująca na rynku elektroniki użytkowej od 1990 roku. Prowadzimy na terenie Południowo-Wschodniej Polski sieć kilkudziesięciu sklepów Media Expert, którą stale rozwijamy, poszerzając tym samym grono zadowolonych Klientów. Dynamiczny rozwój potwierdzony został licznymi wyróżnieniami takimi jak Diamenty Forbesa, Gazele Biznesu, Gepardy Biznesu, czy Skrzydła Biznesu. Wieloletnie doświadczenie grupy Media Expert w połączeniu z polityką cenową i naszym indywidualnym podejściem do każdego klienta sprawia, że oferujemy sprzęty renomowanych marek w niskich cenach.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy Astral Sp. z o.o. oraz sieci sklepów Media Expert, poszukujemy pracowników na stanowisko Doradca Klienta do wszystkich salonów RTV/AGD.

Opis stanowiska:

obsługa Klienta, prowadzenie sprzedaży,
obsługa komputera i kasy fiskalnej,
rozwiązywanie problemów związanych z serwisowaniem sprzętu, reklamacjami, usterkami w sprzedawanych towarach,
przyjmowanie dostaw i układanie towaru na półkach sklepowych zgodnie z obowiązującymi zasadami merchandisingu,
utrzymywanie porządku na terenie całej placówki,
obsługa systemów ratalnych,
obsługa systemu przedłużonej gwarancji,
inne prace nie sprzedażowe.

Wymagania

znajomość branży RTV, AGD, IT, FOTO,
wykształcenie co najmniej średnie,
mile widziane doświadczenie handlowe,
osoba niepaląca.

Oferujemy

możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
pracę w rozwijającej się firmie o wieloletnim doświadczeniu,
jasno określone zasady pracy,
motywacyjny system wynagrodzenia.

Prosimy o uzupełnienie formularza rekrutacyjnego, znajdującego się pod adresem: http://www.astral.pl/formularze/Formularz_aplikacyjny.doc


Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)".
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.