Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY / ASYSTENT MANAGERA Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZYUCZENIA DO ZAWODU SPECJALISTA DO SPRAW HR

zakończona
Opublikowane 2019-08-19 13:32:19

Opis działalności firmy

Od ponad 15 lat organizujemy legalne i bezpieczne zatrudnienie zarówno w Polsce jak i za granicą.


Koncepcja jest Agencją Pośrednictwa Pracy w kraju i za granicą. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. Specjalizujemy się w pośrednictwie pracy za granicę - głównie do Niemiec i Holandii. Posiadamy również oferty zatrudnienia na terenie Polski. Posiadamy oferty pracy za granicą dla specjalistów wyższego i niższego szczebla w różnych branżach, m.in. budownictwo, transport, inżynieria, przemysł. 

Nasze bogate doświadczenie pozwala nam na dostarczanie najskuteczniejszych rozwiązań rekrutacyjnych.
Dzięki fachowej obsłudze naszych pracowników i nienagannej organizacji pracy, nasze biuro wciąż poszerza grono zadowolonych klientów oraz partnerów zagranicznych.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY / ASYSTENT MANAGERA Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZYUCZENIA DO ZAWODU SPECJALISTA DO SPRAW HR
Wrocław

Opis stanowiska

  • Prace biurowe związane z prowadzeniem bazy kandydatów, zestawień i podsumowań
  • Przygotowywanie umów dla kandydatów
  • Wsparcie zespołu rekruterów
  • Redagowanie ofert pracy na bazie zapytań od kontrahentów
  • Dokonywanie wpisów na portalach społecznościowych
  • Wstępna selekcja nadchodzących aplikacji od kandydatów

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Preferowane wyższe wykształcenie
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
  • Orientacja na klienta, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, nastawienie na realizację celów

Oferujemy

  • Pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • Możliwość awansu, rozwoju zawodowego, zdobycia dodatkowych doświadczeń oraz umiejętności
  • Udział w ciekawych projektach rekrutacyjnych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia)
  • Praca w międzynarodowym środowisku (możliwość wykorzystywania języka niemieckiego na co dzień)
  • Miłą atmosferę oraz pracę w młodym zespole
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.