Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Warszawa (Śródmieście)
    (00-444)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim

Warszawa (Śródmieście)

, Talentuno
22 dni do końca
Opublikowane 2019-09-12 11:43:40

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim
Warszawa (Śródmieście)

Opis stanowiska

  •        Wspieranie dostawców i odpowiadanie na ich pytania,
  •        Monitorowanie zadań związanych z fakturami,
  •        Śledzenie bieżących procesów płatności,
  •        Zwalczanie nadużyć finansowych.

Wymagania

  •        Doświadczenie w obsłudze klienta,
  •        Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
  •        Dobra znajomość języka angielskiego,
  •        Praktyczna znajomość MS Excel, będzie dodatkowym atutem,
  •        Zaletą byłaby znajomość SAP lub innego systemu ERP,
  •        Wykształcenie wyższe,
  •        Zapał do nauki i otwartości,
  •        Koncentracja na kliencie i umiejętności pracy w zespole.

Oferujemy

  •        Ekscytująca praca w międzynarodowej firmie,
  •        Praca w zróżnicowanym i wspierającym zespole profesjonalistów,
  •        Specjalne szkolenia dostosowane do twoich potrzeb i celów zawodowych,
  •        Szeroki wybór benefitów (karta sportowa, kupony obiadowe, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i grupowe, filia wakacyjna i językowa)
  •        Możliwość rozwoju.