Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. RTR

zakończona
Opublikowane 2019-09-16 13:22:55

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. RTR
Kraków

Opis stanowiska

  • czynności związane z zamkniecie miesiąca, tworzenie rezerw kosztowych, analiza kosztów oraz przygotowywanie raportów finansowych i raportów okresowych
  • współpraca z innymi działami firmy oraz z zespołami na szczeblu regionalnym i globalnym  w celu zapewniania najwyższej jakości realizowanych procesów
  • merytoryczne wsparcie zespołu RTR
  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem Internal Control oraz wsparcie audytu wewnętrznego i zewnętrznego
  • realizacja zadań w ramach procesu RTR (Record to Report), współpraca i monitorowanie poziomu realizacji zadań SSC, aktualizacja procedur z obszaru RTR
  • odpowiedzialność za kalendarz zamykania okresów sprawozdawczych, okresowa aktualizacja, uzgadnianie z zespołami SSC, publikacja
  • proponowanie oraz wdrażanie zmian mających na celu usprawnienia i poprawę efektywności procesów
  • praca nad poprawą wskaźników KPI
  • zapewnienie wysokiego poziomu realizacji zadań oraz jakości danych finansowoksięgowych

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
  • praktyczna wiedza z zakresu księgowości ( certyfikaty potwierdzające poziom posiadanej wiedzy mile widziane)
  • doświadczenie kilkuletnie w pracy w dziale finansowym
  • zdolności analityczne
  • znajomość języka angielskiego (min. B2/C1 w mowie i piśmie)
  • dobra znajomość MS Office, znajomość modułów finansowych systemu SAP będzie
  • dodatkowym atutem
  • proaktywne podejście do realizowanych zadań, chęć podejmowania nowych wyzwań
  • komunikatywność, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji czasu pracy i adaptacji do zmieniającego się otoczenia
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

Proszę o załączenie poniższych zgód RODO:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (w moim CV oraz innych dokumentach składających się na ofertę pracy, jeśli takie przedstawiłem/am, np. w liście motywacyjnym) przez Headcount Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz przez klientów rekrutera, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez okres niezbędny do zrealizowania procesu rekrutacji. Wiem, że mogę cofnąć zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych.  Posiadam dane kontaktowe administratora, za pomocą których mogę cofnąć moją zgodę.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  przez Headcount Solutions Sp. z o.o. w Warszawie zawartych w mojej ofercie pracy (w moim CV oraz innych dokumentach składających się na ofertę pracy, jeśli takie przedstawiłem/am, np. w liście motywacyjnym) dla celów rekrutacji przyszłych prowadzonych przez rekrutera, przez okres 10 lat od daty uzyskania moich danych. Wiem, że mogę cofnąć zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Posiadam dane kontaktowe administratora, za pomocą których mogę cofnąć moją zgodę.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.