Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Rzeszów
    (35-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży internetowej

Rzeszów

, GRH Polska
zakończona
Opublikowane 2019-09-30 14:09:19

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Sprzedaży internetowej
Rzeszów

Opis stanowiska

Do Twoich obowiązków należeć będzie:


• Obsługa sklepu internetowego oraz Allegro

• Obsługa klientów w biurze, przygotowywanie dla nich ofert i aktywna sprzedaż produktów

• Przygotowywanie zamówień oraz ich rozwożenie na terenie Rzeszowa i okolic

• Zarządzanie stanem magazynowym

Wymagania

Szukamy osób, które:

•  Posiadają prawo jazdy kat. B
 
•  Są komunikatywne, łatwo nawiązują kontakty i chcą zdobyć doświadczenie w sprzedaży

Twoim dodatkowym atutem będzie:


• Doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego 

 Jeśli czujesz, że to właśnie Ty jesteś osobą, której szukamy, prześlij do nas swoje CV na: specjalista-ds-sprzedazy.e5jq.qncq@tbapply.pl

Oferujemy

Od pracodawcy otrzymasz:


• Umowę o pracę

• Stabilne zatrudnienie - poszukujemy osób, zainteresowanych podjęciem długofalowej współpracy
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

• Funkcjonalne i w pełni wyposażone biuro 

• Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.