Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

26 dni do końca
Opublikowane 2019-10-10 14:37:37

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Wrocław

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. 

Obecnie poszukujemy dla naszego klienta – właściciela jednej z wiodących firm z branży finansowej w Polsce – osoby do pracy na stanowisku:

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Wrocław

 

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:  

  • telefoniczne doradztwo oraz promowanie rozwiązań w zakresie usług factoringowych,

  • sprzedaż produktów factoringowych dla obecnych klientów,

  • budowanie oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z Klientami firmy,

  • współpraca z zespołem produktowym w zakresie przygotowania nowych rozwiązań sprzedażowych,

  • obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz minimum 6-miesięczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i/lub sprzedaży bezpośredniej,

  • posiadasz minimum średnie wykształcenie,

  • potrafisz efektywnie negocjować, dbać o satysfakcję klienta,

  • cechuje Cię sumienność, rzetelność oraz komunikatywność,

  • biegle obsługujesz pakiet MS Office,

  • mile widziana wiedza z zakresu usług factoringowych.

Oferujemy

Pracodawca oferuje: 

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • ambitne wyzwania, duże możliwości rozwoju osobistego,

  • wynagrodzenie: podstawa + 100% podstawy przy zrealizowaniu planu sprzedażowego,

  • godziny pracy 08:00 – 16:00.