Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent Kierownika Sklepu

22 dni do końca
Opublikowane 2019-11-05 11:15:49

Opis działalności firmy

Jesteśmy polską firmą, istniejącą na rynku już od ponad 20 lat i zatrudniającą ponad 2000 tysiące pracowników. Posiadamy sieć sklepów własnych oraz franczyzowych, działających na terenie czterech województw: mazowieckiego, podlaskiego, lubelskiego i warmińsko-mazurskiego. Budujemy długoterminowe relacje z naszymi partnerami rynkowymi i Klientami, wpisując w tę strategię odpowiedzialność społeczną. Misją naszej firmy jest stworzenie polskiej silnej regionalnej sieć supermarketów zapewniając naszym Klientom szeroki wybór produktów sprawdzonej jakości i dobrej cenie oraz miłą i profesjonalną obsługę. 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent Kierownika Sklepu
Warszawa

Opis stanowiska

Sieć sklepów Topaz do swojego sklepu w Warszawie (Ursynów) ul.Hawajska 11 - poszukujemy pracownika na stanowisko - Asystent Kierownika Sklepu 

Twoje główne zadania:

• współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów jakości i obsługi
• zadania związane z realizacją planów sprzedażowych sklepu
• współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem sklepu
• udział w inwentaryzacjach
• wspieranie Kierownika Sklepu w organizowaniu pracy zespołu

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:

• doświadczenia na podobnym stanowisku i/lub znajomość specyfiki handlu detalicznego (najchętniej w branży spożywczej)
• mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem
• motywacji do pracy oraz nastawienia na realizację celów
• odpowiedzialności i dyspozycyjności
• dobrych umiejętności interpersonalnych

Oferujemy

Oferujemy Ci:

• umowę o pracę i wynagrodzenie zawsze na czas
• dodatki premiowo-stażowe dla pracowników, m.in. kartę premiową, talony na święta
• premie sprzedażowe dla Pracowników administracji sklepu
• prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin
• ubezpieczenie na życie
• stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z realną możliwością rozwoju zawodowego i awansu