Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Media / Rozrywka

Lokalizacje

  • Bolesławiec
    (59-700)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Organizacji Konferencji i Bankietów

zakończona
Opublikowane 2019-11-05 13:02:43

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Organizacji Konferencji i Bankietów
Bolesławiec

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - obiektu hotelowo - gastronomicznego - osoby do pracy, na stanowisku:

Specjalista ds. Organizacji Konferencji i Bankietów

Miejsce pracy: okolice Bolesławca  

Jakie będą zadania na tym stanowisku pracy:

  • planowanie, organizowanie, koordynowanie, a także nadzorowanie i rozliczanie całego procesu przebiegu realizacji konferencji, szkoleń, bankietów, imprez okolicznościowych itp.,
  • sporządzanie ofert i umów,
  • stała komunikacja i współpraca z innymi działami obiektu hotelowego,
  • analizowanie działań obiektów konkurencyjnych,
  • zapoznanie się z usługami oferowanymi przez Hotel,
  • tworzenie raportów i statystyk.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie min. średnie,
  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej/turystycznej,
  • jesteś osobą otwartą, komunikatywną i nie masz problemu z nawiązywaniem relacji międzyludzkich,
  • dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie - warunek konieczny,
  • znasz dobrze język niemiecki - mile widziane,
  • potrafisz obsługiwać komputer (MS Office, Internet).

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stałe zatrudnienie w formie umowy o pracę,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • posiłek pracowniczy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.